Είστε εδώ

Ο Σηφάκης με εκπαιδευτικούς στο Υπουργείο Παιδείας

27/11/2018

Ο βουλευτής Γιάννης Σηφάκης με την Α’ ΕΛΜΕ και εκπαιδευτικούς συζήτησαν στο Υπουργείο Παιδείας θέματα που αφορούν σχολικές μονάδες της Πέλλας: προβλήματα στην στελέχωση των σχολείων, μοριοδότηση των εκπαιδευτικών, αποχαρακτηρισμός σχολείων ως δυσπρόσιτα, ίδρυση νέων σχολικών μονάδων.

Εκ μέρους των εκπαιδευτικών στις συναντήσεις συμμετείχαν ο πρόεδρος και η αντιπρόεδρος της Α’ ΕΛΜΕ Πέλλας Πέτρος Πριβαρτιτσάνης και Δέσποινα Σεμερτζίδου αντίστοιχα, η Διευθύντρια του Γυμνασίου της Καλής Έλενα Μίντση, η εκπαιδευτικός του Λυκείου της Καλής Δέσποινα Ευαγγέλογλου καθώς και η εκπαιδευτικός Θωμαή Παπαδοπούλου από το Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο Σκύδρας που λειτουργεί στο Άνυδρο.
Στην συνάντηση εκ μέρους του Υπουργού Κώστα Γαβρόγλου συμμετείχαν οι σύμβουλοι του όσον αφορά την Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Ο βουλευτής αρχικά παρουσίασε τα θέματα που έχουν προκύψει στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Πέλλα.

  • την ύπαρξη αρκετών «κενών» που αριθμούν τουλάχιστον 17 εκπαιδευτικούς. Μάλιστα σε κάποια σχολεία (Γυμνάσιο Καλής, Προμάχων και Εξαπλατάνου) υπάρχουν κενά σε βασικές ειδικότητες (φιλόλογοι, μαθηματικοί κλπ). Ζήτησε την ταχύτερη κάλυψη των θέσεων αυτών έστω με αναπληρωτές.
  • Την ανάγκη επανεξέτασης της μοριοδότησης των εκπαιδευτικών για να μην υπάρχουν αδικίες με δεδομένη την δυσκολία της πρόσβασης σε όλη την Πέλλα, λόγω οδικού/σιδηροδρομικού δικτύου και γεωμορφολογίας με την συνύπαρξη πεδινών και ορεινών περιοχών.
  • Την ανάγκη να μην αποχαρακτηριστούν από «δυσπρόσιτα» τα σχολεία Άρνισσας, Προμάχων και Φούστανης που βρίσκονται είναι τα τελευταία σχολεία πριν τα σύνορα με την ΠΓΔΜ.
  • Την ανάγκη ίδρυσης Εσπερινού ΕΠΑΛ στην Έδεσσα, παραρτήματος ΣΔΕ στην Αριδαία, την ανάγκη χρηματοδότησης του Μουσικού σχολείου Γιαννιτσών (μετά την ολοκλήρωση από τον Δήμο Πέλλας των διαδικασιών για να υπάρχει «τακτοποιημένο» οικόπεδο) και εξέτασης της δυνατότητας ίδρυσης ΕΠΑΛ στην Σκύδρα, την ανάγκη ίδρυσης και κάποιων ακόμη ειδικοτήτων στα ΙΕΚ που να συμβαδίζουν με τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας.

Τα αιτήματα των εκπαιδευτικών
Οι παριστάμενοι εκπαιδευτικοί ανέλυσαν το πρόβλημα της μοριοδότησης τους αλλά και της στελέχωσης των σχολείων. Ανέφεραν παραδείγματα σχολείων άλλων περιοχών της χώρας μέσα ή πλησίον των μεγάλων αστικών κέντρων που έχουν την ίδια μοριοδότηση με πολλά σχολεία της Πέλλας και επισήμαναν ότι χρειάζεται ισορροπία ανάμεσα στην ανάγκη επανεξέτασης της μοριοδότησης (με δεδομένο ότι άλλαξαν κάποιες αντικειμενικές συνθήκες από τότε που είχε οριστεί η σημερινή μοριοδότηση) αλλά και στην ανάγκη κινήτρων για την στελέχωση σχολείων σε περιοχές που οι γενικότερες συνθήκες (συγκοινωνίας, διαβίωσης κλπ) δεν είναι οι καλύτερες.

Οι απαντήσεις του Υπουργείου
Εκ μέρους των συνεργατών του Υπουργού υπήρξε η δέσμευση να εξεταστούν τα στοιχεία που προσκομίστηκαν και να ελεγχθεί η δυνατότητα τροποποιήσεων. Θα εξεταστεί η περίπτωση των τριών σχολείων που αποχαρακτηρίστηκαν από δυσπρόσιτα.
Για τα «κενά» ενημέρωσαν ότι θα γίνει πανελλαδικά άμεσα η πρόσληψη 1000 αναπληρωτών και μέσω αυτών των προσλήψεων να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Για την ίδρυση σχολείων θα μεταφέρουν τα αιτήματα αρμοδίως.

Ο βουλευτής θα παρακολουθεί την υλοποίηση των παραπάνω και θα συνεχίσει από κοντά την προσπάθεια του για την επίλυση των υπαρκτών προβλημάτων για την αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης στην Πέλλα.

Plain text

  • Δεν επιτρέπονται ετικέτες HTML.
  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.
CAPTCHA
Θέλουμε να προσδιορίσουμε ότι είστε πραγματικός χρήστης και να αποτρέψουμε μηχανικές αυτοματοποιημένες συνδέσεις.
Image CAPTCHA
Εισάγετε τους χαρακτήρες που φαίνονται στην εικόνα.